مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:502020-03-10سياسي

بسیاری از سیل بندهای خوزستان همچنان تکمیل نشده اند


مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به تکمیل نشدن سیل بندهای خوزستان، گفت: یکی از دلایل این موضوع را نبود پیگیری جدی از سوی متولیان امر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیامرث حاجی زاده ظهر سه شنبه در نشست وضعیت تاب آوری رودخانه ها و وضعیت سدهای استان در اداره کل مدیریت بحران خوزستان، اظهار داشت: کارگروه مقابله با سیلاب در مردادماه سال جاری به ریاست استاندار برگزار و تقسیم کار میان دستگاه های عضو ستاد پیشگیری انجام شد.

وی افزود: علاوه بر نشست های ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و شورای آب و برق استان نیز به طور مرتب برگزار می شد که یکی از مهم ترین مصوبات این نشستها ترمیم و استحکام بخشی سیل بندها در سراسر استان بود.

حاجی زاده بیان کرد: یکی دیگر از دلایل تکمیل نشده سیل بندها نبود اعتبارات است که این روزها بنا به شرایط خاص کشور و استان با این مسئله درگیر هستند؛ البته از سوی دیگر نیز بحران های متعددی در استان ایجاد شد که همه دست به دست هم دادند.

جانشین استاندار در ستاد پیشگیری و مقابله با بحران استان تصریح کرد: سیل بندها یکی از نقاط ضعف و از مهم ترین بخش ها در روستاها و زمین های زراعی هستند که پیش بینی آب گرفتگی در آنها وجود دارد؛ لذا در مدت زمانی که تا بارندگی های پیش رو باقی مانده باید متولیان امر کار را ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از سیل بندهای خوزستان همچنان تکمیل نشده اند

بسیاری از سیل بندهای خوزستان همچنان تکمیل نشده اند