مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:452020-03-10سياسي

پاسخ به شبهه معاندین در خصوص شیوع کرونا در قم


این روز ها که مردم قم و سایر شهر های میهن اسلامی با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، عده ای شبهه ای را در اذهان مردم به وجود آوردند.

- حسن نورایی یگانه مطلبی را در پاسخ به شبهه معاندین در خصوص شیوع کرونا در قم منتشر کرده که آن را در ادامه می خوانید:  این روز ها که مردم قم و سایر شهر های میهن اسلامی مان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، عده ای از مخالفین دستگاه نورانی اهل البیت(ع) خبیثانه، به ایجاد شبهه در اذهان مردم مؤمن می پردازند و با استناد مغرضانه به روایات منتسب به ائمه (ع) به دنبال مقاصد شیطانی خودشان هستند.

آنها با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) که فرمودند: زمانی که فتنه ها در همه جا فراگیر شد، به قم وحوالی آن بروید، زیرا بلا از قم دور است.

(بحار، ج57، ص217) و یا سفارش امام صادق(ع) که فرمودند: چون بلا و رنجی به شما رسد، بر شما است که به قم روید که جایگاه بنی فاطمه و آسایشگاه مؤمنان است.

(بحار،ج57،ص214) این چنین شبهه می کنند که مگر شهر مقدس قم پناهگاه فاطمیون و پایگاه منتظران امام زمان نبود؟ پس چراچنین ویروس خطرناکی از اینجا باید سر برآورد، به طوری که بسیاری از تجمعات مذهبی و حرم ها را که هیچ چیز نمی توانست تعطیل کند، تعطیل کرد؟ مگر حرم اهلبیت(ع) دارالشفا نبود پس چرا الان زائران را از دست زدن و بوسیدن ضریح ها منع می کنند؟ پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به شبهه معاندین در خصوص شیوع کرونا در قم

پاسخ به شبهه معاندین در خصوص شیوع کرونا در قم