مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:152020-03-10پزشكي

196 واحد عرضه کننده قلیان در کردستان پلمپ شد


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از پلمپ 196 واحد عرضه کننده قلیان در راستای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا ویروس در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از پلمپ 196 واحد عرضه کننده قلیان در راستای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا ویروس در سطح استان خبر داد.

ابراهیم قادری امروز(20 اسفند) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم آگاه سازی عمومی مردم و صنوف در خصوص خطرات شیوع کرونا ویروس در استان اظهار کرد: تعطیل کردن محل های تجمع افراد و پرهیز از رفتارهایی از قبیل رفت و آمدهای غیرضروری، دست دادن و روبوسی کردن نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال کروناویروس دارد.

وی از انجام 638 مورد بازدید توسط بازرسین بهداشت محیط دانشگاه از واحدهای عرضه قلیان در استان خبر داد و افزود: طی این بازدیدها مجموعا 196 واحد پلمپ شد و در بازدیدهای پیش بینی شده که در هفته های اخیر انجام خواهد شد مطابق قوانین با واحدهای متخلف احتمالی نیز برخورد قاطع خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه بیان کرد: به دلیل تجمع افراد زیادی در قلیان سراها و استفاده مشترک و مکرر از بعضی از لوازم، ظروف و قلیان ها، امکان انتقال کروناویروس بسیار زیاد است بنابراین باید از تجمع در این مکان ها پرهیز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

196 واحد عرضه کننده قلیان در کردستان پلمپ شد

196 واحد عرضه کننده قلیان در کردستان پلمپ شد