مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-10پزشكي

آمار مبتلایان به کرونا در کردستان به 78 نفر افزایش یافت


دکتر فرزین رضاعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تعداد کل مراجعین به بیمارستان های استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 370 نفر بوده که 118 نفر از آنان در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه در استان بستری شده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد بیماران بستری در بیمارستان های شهرستان های استان شامل سقز 64، بانه 13، سنندج 20، قروه 10، دیواندره 2، بیجار 8، سروآباد یک، و مریوان یک نفر است، افزود: 78 مبتلای قطعی به بیماری کرونا به تفکیک شهرستان ها سقز 31، بانه 17، سنندج 12، کامیاران 2، قروه 7، مریوان 2، دیواندره 2، بیجار، دهگلان 2 و سروآباد یک نفر هستند.

رضاعی با اشاره به جان باختن پنج بیمار بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از ابتدا تا امروز، تاکید کرد: از این تعداد چهار بیمار در سقز و یک بیمار در مریوان فوت کردند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در ووهان واقع در استان هوبی چین پدیدار شد و تاکنون علاوه بر کشورهای جنوب شرق آسیا، خاورمیانه، اروپا، قاره های آفریقا، اروپا و اقیانوسیه را هم تحت تاثیر قرار داده است.

ایران نیز از ویروس کرونا در امان نماند و نخستین مورد بیماری 30 بهمن ماه در قم شناسایی شد.

کرونا، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه های انتقال آن عطسه و سرفه و دست دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می کنند ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مبتلایان به کرونا در کردستان به 78 نفر افزایش یافت

آمار مبتلایان به کرونا در کردستان به 78 نفر افزایش یافت