مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:162020-03-10اقتصادي

امید به بهاری که در راه است


منابع طبیعی مانند جنگل ها و مراتع، تکیه گاهی مطمئن برای توسعه اقتصادی و اجتماعی، بستری برای رونق کشاورزی، عرصه ای برای تولید چوب، زیستگاهی برای گونه های گیاهی و جانوری، منبعی برای تولید اکسیژن، گردشگاهی برای تفریح و محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت است.

این نعمت الهی، با تولید محصولات پرارزش گوناگون، زمینه اشتغال عده بسیاری از افراد جامعه را فراهم کرده و سبب شکوفایی اقتصاد ملی کشور می شود، در واقع انسان ها از وجود طبیعت و درختان همواره لذت می برند، ما با نگاه به درختان، به آرامش، سبکبالی و حس زندگی می رسیم.

هفته منابع طبیعی امسال متاثر از کرونا بود، جمعیتی که برای غرس نهال آمده چهره های متفاوتی با هر سال داشتند، ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده همراه آنان بودند، آنهایی هم که اینها را نداشتند خود منابع طبیعی ملزومات بهداشتی برایشان فراهم کرده بود.

این روزها که خیلی از روابط عادی مردم تحت تاثیر کرونا قرار گرفته، همه برنامه ها از جمله درختکاری هم با توصیه های بهداشتی همراه شده تا مبادا جان کسی به خطر بیفتد، امروز در سنندج جشن درختکاری بود و نهال های بومی در خاک حاصلخیز ریشه نشاندند.

تلاش برای سرسبزتر شدن کردستان مدیرکل منابع طبیعی کردستان که صحبت هایش را با لزوم حفظ فاصله یک متری شرکت کنندگان آغاز کرد، گفت: خیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به بهاری که در راه است

امید به بهاری که در راه است