مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:102020-03-10اقتصادي

تسهیلات دستگاه های اجرایی برای حمایت از فعالان اقتصادی


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اقدامات و تسهیلات پیش بینی و اعمال شده از سوی دستگاه های اجرایی برای حمایت از فعالان اقتصادی بخش های مختلف در این استان را تشریح کرد.

- عبدالرضا قاسم پور گفت: از سوی سازمان امور مالیاتی، سازمان تامین اجتماعی، بانک ها، اداره کل ثبت اسناد و املاک، دستگاه های خدماتی و شهرداری شیراز تسهیلات و خدماتی ویژه فعالان اقتصادی در نظر گرفته شده است که در شرایط کنونی تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، قاسمپور گفت: متوقف شدن وصول مطالبات و عدم قطع گاز مشترکان بدهکار، امهال بدهی مشترکان عمده به صورت موردی، ارایه خدمات الکترونیکی به مشترکان و استقرار کارکنان در ورودی ادارات به منظور دریافت و جمع آوری تقاضای ارباب رجوع و پیگیری و اقدام تا حصول نتیجه از جمله اقدامات صورت گرفته است.

اقدامات آبفای شهری فارس در حمایت از مردم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: همچنین شرکت آب و فاضلاب شهری استان تمهیداتی از جمله فرصت دادن جهت پرداخت بدهی های آب و فاضلاب بها دارای بدهی 2 دوره یا کمتر مربوط به واحد های تولیدی و انشعابات مسکونی تا اردیبهشت ماه 1399 پیش بینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات دستگاه های اجرایی برای حمایت از فعالان اقتصادی

تسهیلات دستگاه های اجرایی برای حمایت از فعالان اقتصادی