مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-10سياسي

مقابله با کرونا نیازمند همدلی و عزم ملی است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان مقابله با کرونا را نیازمند همدلی و عزم ملی همه مردم و مسئولان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خوش اقبال ظهر امروز در جریان بازدید از شهرستان بیجار و در نشست با مسئولان این شهرستان، اظهار داشت: مقابله و غلبه بر کرونا نیازمند عزم ملی و همکاری بین مردم و همه مسئولان است.

وی با بیان اینکه امکان قرنطینه شهرستان مقدور نیست واساسا فایده ای ندارد و در شهرستانهایی که اجرا شده عملاً موفق نبوده است، افزود: بایستی از طریق ائمه جمعه و جماعت و معتمدین و توده های مردم اطلاع رسانی عمومی صورت پذیرد.

معاون استاندار کردستان افزود: تمام بیجاری های خارج از شهرستان از اقوام و فامیل های ساکنین شهرستان هستند لذا از خود مردم انتظار داریم به اقوامشان اطلاع رسانی و درخواست نمایند به شهرستان مسافرت نکنند.

خوش اقبال برمردمی کردن مبارزه با ویروس کرونا تاکید کرد و ازتمام اقشار مردم شهرستان درخواست کرد که از حضور در مراسمات چهارشنبه سوری و شب عید و برگزاری مجالس عروسی و عزا و نیز برنامه جمعه آخر سال آرامستانها خودداری کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن تقدیر از زحمات ایثارگرانه کادر درمانی و پرستاران و پزشکان بیجاری در ادامه اظهار داشت: باید مبارزه با ویروس کرونا را مردمی و اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با کرونا نیازمند همدلی و عزم ملی است

مقابله با کرونا نیازمند همدلی و عزم ملی است