مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-10پزشكي

196 واحد قلیان سرا در کردستان پلمپ شد/انجام 638 مورد بازرسی


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از پلمپ 196 واحد عرضه کننده قلیان در راستای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا ویروس در سطح استان خبر داد.

-  ابراهیم قادری در گفت وگو با خرنگار فارس در سنندج با تاکید بر لزوم آگاه سازی عمومی مردم و صنوف در خصوص خطرات شیوع کروناوروس در استان اظهار کرد: تعطیل کردن محل های تجمع افراد و پرهیز از رفتارهایی از قبیل رفت و آمدهای غیرضروری، دست دادن و روبوسی کردن نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال کروناویروس دارد.

وی از انجام 638 مورد بازدید توسط بازرسین بهداشت محیط دانشگاه از واحدهای عرضه قلیان در استان خبر داد و ابراز داشت: طی این بازدیدها مجموعا 196 واحد پلمپ شد و در بازدیدهای پیش بینی شده که در هفته های اخیر انجام خواهد شد مطابق قوانین با واحدهای متخلف احتمالی نیز برخورد قاطع خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه کردستان گفت: به دلیل تجمع افراد زیادی در قلیان سراها و استفاده مشترک و مکرر از بعضی از لوازم، ظروف و قلیان ها، امکان انتقال کروناویروس بسیار زیاد است بنابراین باید از تجمع در این مکان ها پرهیز کرد.

قادری با بیان اینکه، اخطاریه های مکتوب به تعداد زیادی از قلیان سراها ابلاغ و متعاقب آن واحدهای زیادی به صورت خودجوش نسبت به جمع آوری و غیرفعال کردن عرضه قلیان اقدام نمودند، افزود: جا دارد مراتب ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

196 واحد قلیان سرا در کردستان پلمپ شد/انجام 638 مورد بازرسی

196 واحد قلیان سرا در کردستان پلمپ شد/انجام 638 مورد بازرسی