مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:202020-03-10اقتصادي

اصلاح 7100 متر شبکه آبرسانی در تویسرکان


مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان از اصلاح 7100 متر شبکه آبرسانی در برخی روستاهای تابعه این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- محمد الوندی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان در سالجاری گفت: در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشترکین در حوزه توسعه شبکه های آبرسانی اقدام به اجرای 2700 متر خط انتقال در روستای رودآور به منظور تأمین آب شرب روستا از شبکه شهری کرده ایم.

وی با اشاره به عملیاتی شدن توسعه شبکه به طول 200 متر در روستای آرتیمان، اظهار کرد: در 12 ماهه امسال در حوزه تعمیر و بازسازی مخازن نیز اقداماتی انجام شد همچنین در بازه زمانی مذکور موفق به تعمیر و بازسازی مخازن روستاهای آرتیمان، قشلاق پوست شوران، تعمیر مخزن روستا و ایستگاه پمپاژروستای باباپیرعلی کردیم.

الوندی افزود: اجرای پروژه مجتمع فتح آباد به منظور تأمین آب شرب روستاهای فتح آباد، حاجی تو و یعقوب آباد در ابتدای سال کلید خورد که برهمین اساس ساخت مخزن ایستگاه پمپاژ، فنس کشی و اجرای 3500متر خط پمپاژ و اجرای خط برق ایستگاه پمپاژ مجتمع فتح آباد تاکنون انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه اجرای پروژه های تأمین آب شرب، حفر و تجهیز چاه، لایروبی چشمه و قنات در شش ماهه ابتدای سال اقدام به حفاری دو حلقه چاه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 7100 متر شبکه آبرسانی در تویسرکان

اصلاح 7100 متر شبکه آبرسانی در تویسرکان