مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-10سياسي

تنها راه غلبه بر کرونا ویروس ماندن در خانه است


معاون بهداشت وزارت بهداشت، بر ضرورت در خانه ماندن و عدم سفر های درون شهری و برون شهری با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا رییسی، افزود: در خانه ماندن هموطنان و عدم حضور در معابر و خیابان ها رمز غلبه بر ویروس کرونا بوده و با تحمل و بردباری در مدتی کوتاه خواهیم توانست از این مرحله عبور نماییم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: بدون شک حضور مردم در خیابان ها و سفرهای آنان به استان های مختلف باعث گسترش و تثبیت ویروس کرونا می شود و فقط و فقط در خانه ماندن و پیگیری اصول خود مراقبتی یگانه راه غلبه بر این ویروس است.

رییسی ضمن اشاره به سفرهای برخی از هموطنان به استان های شمالی کشور در این روزها اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این استان ها و اختصاص کامل امکانات بهداشتی و درمانی به اهالی این مناطق، دیگر امکانی برای خدمت رسانی حوزه سلامت به مسافران وجود ندارد و در صورت بیماری، مسافران گرامی با مشکلات وسیعی مواجه خواهند شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در پایان گفت: با قدری تحمل و گذر از وضعیت فعلی می توان در ماه های آتی و در فضایی ایمن و مطمئن سفرها به اقصی نقاط کشور را انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه غلبه بر کرونا ویروس ماندن در خانه است

تنها راه غلبه بر کرونا ویروس ماندن در خانه است