مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-10سياسي

دورهمی را به بعد موکول کنید


از خودم می پرسم یعنی پزشکانی که به مهران مدیری مشورت داده اند از دوره کمون نسبتا طولانی بیماری بی خبر بوده اند؟ و از آن بدتر برنامه ریزان رسانه ملی یک لحظه به ذهن شان خطور نمی کند که این مرد که 3 دهه ای هست که جان خیلی های مان برای کارها و اداو اطوارش در .

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس - معصومه اصغری: شومن محبوب جعبه جادویی مثل همیشه با لباس رسمی و موهای برق افتاده، با ریتم تند موزیک روی استیج دنگال ولوکس و خوش رنگ دورهمی ظاهر می شود.

به دوربین زل می زند و با همان لبخند آشنای آرام می گوید خیال مان تخت باشد.

این 400 نفری که کیپ هم نشانده ایم تب ندارند.

از ژل شستشوی دست استفاده کرده اند و پیش از این که بیایند و روی صندلی های شان جاگیر شوند تمام محیط استودیو با حضور کارشناسان ضدعفونی شده است.

حتی اگر اطلاعات جمع و جوری هم از مکانیزم اثر کرونا ویروس جدید داشته باشیم همین جمله ها باید این آرامش پوشالی را به هم بریزد.

از خودم می پرسم یعنی پزشکانی که به مهران مدیری مشورت داده اند از دوره کمون نسبتا طولانی بیماری بی خبر بوده اند؟ و از آن بدتر برنامه ریزان رسانه ملی یک لحظه به ذهن شان خطور نمی کند که این مرد که 3 دهه ای هست که  جان خیلی های مان برای کارها و اداو اطوارش در می رود تاثیرگذار است و از فردا ممکن است جماعتی خودشان را ضد عفونی کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی را به بعد موکول کنید

دورهمی را به بعد موکول کنید