مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-10سياسي

مراکز تحت نظارت بهزیستی پیوسته پایش می شود


مراکز تحت نظارت بهزیستی به صورت پیوسته و شبانه روزی رصد می­شود تا در صورت وجود نشانه هایی دال بر ابتلا کارکنان یا خدمت گیران به کووید19 اقدامات موثر بدون فوت وقت انجام شود.

- ایسنا/فارس مدیر بهزیستی شهرستان شیراز گفت: مراکز تحت نظارت بهزیستی به صورت پیوسته و شبانه روزی رصد می­شود تا در صورت وجود نشانه هایی دال بر ابتلا کارکنان یا خدمت گیران به کووید19 اقدامات موثر بدون فوت وقت انجام شود.

هادی ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا افزود: با توجه به ایپدمی ویروس کرونا و بررسی میزان شیوع و بروز در گروه های هدف بویژه افراد حاضر در مراکز تحت نظارت بهزیستی، حسب تاکید مدیر کل محترم، ستاد بحران در بهزیستی استانی و شهرستانی تشکیل شده است.

وی با اشاره به ضرورت پایش شبانه روزی مراکز تحت نظارت بهزیستی گفت: در جلسه ستاد بحران بهزیستی شهرستان شیراز مقرر شد تا مراکز توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری به صورت پیوسته و شبانه روزی رصد شده و درصورت وجود نشانه هایی دال بر شیوع و بروز کروناویروس، سریعا مراتب به ستاد شهرستان اعلام و در صورت وجود موارد مثبت، اقدامات موثر بدون فوت وقت انجام شود.

مدیر بهزیستی شیراز گفت: مقدمات تامین نیازهای اساسی در زمینه اقلام بهداشتی نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تحت نظارت بهزیستی پیوسته پایش می شود

مراکز تحت نظارت بهزیستی پیوسته پایش می شود