مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-10سياسي

بساط گستران شرق تهران جمع آوری شدند


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری بابت جمع آوری بساط گستران شرق تهران به ویژه تهرانپارس تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سالاری در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به اقدامات مدیریت شهری برای پیشگیری از ویروس کرونا گفت: باید از مجموعه اقدامات مدیریت شهری تهران طی روزهای اخیر برای پیشگیری از ویروس کرونا تقدیر و تشکر کنم.

اقدامات ارزشمندی توسط سازمان ها و شرکت ها با محوریت معاونت خدمات شهرداری و سایر معاونت ها آغاز شده است و امیدوارم شاهد همبستگی ملی و اجتماعی برای کنترل ویروس کرونا باشیم.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به بساط گستری در شرق تهران به ویژه در محدوده تهرانپارس تصریح کرد: مردم نیز رعایت نمی کردند و شاهد حضور پرحجم وانبوه مراجعه کنندگان به این بساط گستران بودیم که خوشبختانه با اقدام معاونت خدمات شهری و شرکت شهربان و شهرداری منطقه، این محدوده پاکسازی و ضدعفونی شد.

سالاری در ادامه فوت محمدرضا راه چمنی را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: راه چمنی یکی از دانشجویان مبارز قبل از انقلاب بود و اولین رییس هلال احمر خراسان بزرگ که چهار دوره در مجلس نماینده بود و مسئولیت سازمان بهزیستی کشور را نیز بر عهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط گستران شرق تهران جمع آوری شدند

بساط گستران شرق تهران جمع آوری شدند