مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-10سياسي

تعاملات رو به گسترش کتابخانه آستان قدس رضوی در عرصه بین المللی


رییس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از گسترش تعاملات پژوهشی و فرهنگی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در عرصه بین الملل خبر داد.

- رییس سازمان کتابخانه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی عنوان کرد؛ تعاملات رو به گسترش کتابخانه آستان قدس رضوی در عرصه بین المللی ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از گسترش تعاملات پژوهشی و فرهنگی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در عرصه بین الملل خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی، اظهار کرد: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی طی یک سال گذشته 14 تفاهم نامه با مراکز علمی و پژوهشی ایرانی به امضا رسانده و بررسی انعقاد تفاهم نامه با 13 کشور برای ارتباط فرهنگی با هدف معرفی و احیاء تراث اسلامی شیعی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی آلمان، ایتالیا، اتریش، اسپانیا، فرانسه، بریتانیا، اسکاتلند، ژاپن، ترکیه، تاتارستان، پاکستان، عراق و قطر را از جمله کشورهایی عنوان کرد که برای ایجاد تفاهم نامه پاسخ مثبت دادند.

حسینی تصریح کرد: بسیاری از ذخایر علمی، نوع ارائه خدمات و زمینه سازی برای هموار کردن مسیر پژوهش در این کتابخانه، کتابخانه های بسیاری را در عرصه بین الملل علاقمند کرده است تا روابط فرهنگی با مجموعه سازمان کتابخانه ها، موزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاملات رو به گسترش کتابخانه آستان قدس رضوی در عرصه بین المللی

تعاملات رو به گسترش کتابخانه آستان قدس رضوی در عرصه بین المللی