مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-10سياسي

مسئولیت پذیری در فضای مجازی چه معنایی دارد؟


عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: به همان اندازه که رسانه ها در فضای مجازی آزاد هستند، دارای مسئولیت نیز می باشند و اگر ایده و یا مطلبی را در حوزه هنر در این فضا مطرح می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، مهدی کشاورز افشار عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، در برنامه انعکاس رادیو گفت و گو، با اشاره به موضوع هنر در  رسانه های مجازی ، اظهار داشت: فضای مجازی این امکان را فراهم کرده است تا هنرمندان با مخاطبان خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان اینکه هنرمندانی که در رسانه های جمعی مجازی فعالیت می کند، بیشتر برروی اینستاگرام تمرکز دارند؛ چراکه در  این شبکه اجتماعی امکان به اشتراک گذاشتن عکس وجود دارد، خاطرنشان کرد: در ارتباط با حضور هنرمندان در فضای مجازی باید به موضوع تولید محتوای مناسب در این عرصه برای آگاهی بیشتر مردم از موضوع هنر توجه داشت.

 این استاد دانشگاه با بیان اینکه برخی ها معتقد هستند که هنر از امر کالایی و یا اقتصادی جدا است، گفت: به نظرم فربه کردن این نگرش باعث شده است که ما نتوانیم  برای بازار اندیشه محتوای خوبی در رسانه ها ایجاد کنیم و این یک نکته منفی است.

 وی با تاکید بر این که هنر مثل دیگر پدیده های اجتماعی با اقتصاد ارتباط دارد، افزود: هنر در ذات خود دارای ویژگی ها و ارزش هایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت پذیری در فضای مجازی چه معنایی دارد؟

مسئولیت پذیری در فضای مجازی چه معنایی دارد؟