مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-10پزشكي

بخش ویژه بیماران کرونا در چابهار راه اندازی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: بخش ویژه بیماران کرونا با اعتبار بیش از 5 میلیارد ریال در بیمارستان امام علی (ع) چابهار راه اندازی شد.

- زاهدان- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: بخش ویژه بیماران کرونا با اعتبار بیش از 5 میلیارد ریال در بیمارستان امام علی (ع) چابهار راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مهران امینی فرد اظهار داشت: در این بخش ویژه 30 تخت بیمارستان امام علی (ع) چابهار به بیماران کرونا اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون یک نفر در چابهار به بیماری کرونا مبتلا شده است، گفت: تمامی مراجعان به مراکز درمانی چابهار که دارای علائم سوارم حاد تنفسی باشند تا بهبودی کامل در این بخش بستری می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بر رعایت بهداشت و خودداری هموطنان از سفر به چابهار تاکید کرد.

وی بیان کرد: هموطنان عزیز با رعایت بهداشت فردی، ماندن در منزل و پرهیز از سفر به استان سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان چابهار در جلوگیری از گسترش این بیماری به کادر بهداشت و درمان کمک کنند.

امینی فرد اظهار داشت: توجه نکردن هموطنان به توصیه های مسؤولان مبنی بر پرهیز از سفر به چابهار افزایش شمار بیماران در این شهر بندری را محتمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش ویژه بیماران کرونا در چابهار راه اندازی شد

بخش ویژه بیماران کرونا در چابهار راه اندازی شد