مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 04:402020-03-10اجتماعي

آیین های نوروزی اورامانات کرمانشاه امسال برگزار نمی شود


مدیر اقامتگاه بوم گردی روستای گردشگری زردویی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، امسال آیین های نوروزی اورامانات کرمانشاه را برگزار نخواهیم کرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر اقامتگاه بوم گردی روستای گردشگری زردویی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، امسال آیین های نوروزی اورامانات کرمانشاه را برگزار نخواهیم کرد.

فریبرز عزیزی در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه هرساله در روزهای نزدیک به نوروز آیین های باستانی در روستای زردویی برگزار می شود، عنوان کرد: بیلن دانا و آگر نوروزی از جمله این آیین ها است که طی سالهای گذشته بصورت مداوم آنها را با حضور گسترده گردشگران برگزار می کردیم.

وی تصریح کرد: هرساله در زمان برگزار این آیین ها نزدیک به پنج هزار گردشگر به اورامانات و روستای زردویی می آیند و برگزاری این آیین های باستانی را از نزدیک می بینند.

این فعال گردشگری اورامانات کرمانشاه اضافه کرد: باتوجه به شیوع کرونا و از آنجایی که برگزار این آیین ها ممکن است باعث انتقال بیماری و به خطر افتادن جان گردشگران شود، امسال این آیین ها را برگزار نخواهیم کرد.

وی افزود: علاوه بر لغو برگزاری آیین های نوروزی، تا پس از پایان کرونا پذیرش گردشگر را در اقامتگاه بوم گردی این منطقه نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین های نوروزی اورامانات کرمانشاه امسال برگزار نمی شود

آیین های نوروزی اورامانات کرمانشاه امسال برگزار نمی شود