مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 23:152020-03-09سياسي

بازدید فرمانده سپاه کردستان از پایگاه های طرح شهید کاوه در کامیاران


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان از پایگاه عملیاتی و پایگاه های طرح شهید کاوه در کامیاران بازدید کرد و در فضایی صمیمی با نیروهای مدافع امنیت در این شهرستان گفت وگو کرد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سیدصادق حسینی از پایگاه عملیاتی و پایگاه های طرح شهید کاوه در کامیاران بازدید کرد و در فضایی صمیمی با نیروهای مدافع امنیت در این شهرستان گفت وگو کرد.

وی با تقدیم گل و شیرینی به مناسبت روز پدر و ولادت حضرت علی(ع) در یک فضای صمیمی با پاسداران و بسیجیان حاضر در مقر دیدار و گفت وگو کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این دیدار اظهار داشت: زمانی کوه های شاهو محل تاخت و تاز عناصر ضدانقلاب بود، اما در چند سال اخیر با تلاش و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی امنیت خوبی در مناطق اورامانات و ارتفاعات شاهو در استان کردستان برقرار شده است.

سردار حسینی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی پاسداران و جان برکفان سپاه در حفاظت و تأمین امنیت استان، اظهار داشت: بی تردید مدافعان امنیت و آسایش مردم با تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه زمینه ساز آرامش و امنیت پایدار در کردستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرمانده سپاه کردستان از پایگاه های طرح شهید کاوه در کامیاران

بازدید فرمانده سپاه کردستان از پایگاه های طرح شهید کاوه در کامیاران