مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 20:302020-03-09اجتماعي

توزیع5000بسته بهداشتی در قطور/ادارت دورکاری را اجرا کنند


استاندار آذربایجان غربی از توزیع پنج هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی از هفته آینده در بین زلزله زدگان قطورخوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی شهریاری دوشنبه شب در جلسه استانی ویروس کرونا با اشاره به اینکه ویروس کرونا مانع خدمت رسانی در مناطق زلزله زده قطور خوی نمی شود اظهارکرد: از هفته آینده توزیع پنج هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده در بین زلزله زدگان قطور خوی آغاز می شود.

وی با اشاره مشکلات مردم نیازمند در تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده از دستگاه اجرایی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، اوقاف و امور خیریه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خواست که تا در روزهای آتی با هماهنگی همدیگر بسته های بهداشتی را تهیه و در بین نیازمندان توزیع کنند.

استاندار آذربایجان غربی خواستار اطلاع رسانی مستمر و استفاده از تمام ظرفیت های رسانه های استان در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در استان عنوان کرد: از تمام ظرفیت های رسانه ای برای پیشگیری از کرونا ویروس با توجه به اهمیت اطلاع رسانی صحیح استفاده شود.

تأمین اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در مناطق حاشیه نشین آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر توجه به مناطق محروم و حاشیه نشین استان و توجه به موارد بهداشتی در این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع5000بسته بهداشتی در قطور/ادارت دورکاری را اجرا کنند

توزیع5000بسته بهداشتی در قطور/ادارت دورکاری را اجرا کنند