مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:402020-03-09حوادث

انفجار منزل مسکونی در مشهد یک کشته برجای گذاشت


معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از انفجار و تخریب یک واحد مسکونی در خیابان پورسینا و جان باختن یک مرد میانسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم محمدجواد سبحانی گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع انفجار توام با تخریب یک ساختمان مسکونی در خیابان پورسینا، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه های نجات و پشتیبانی را از ایستگاه های 41، 6، 15 و 49 به محل حادثه در خیابان پورسینا 51 اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد، شدت این انفجار به حدی بوده که بخشی از این واحد مسکونی حدودا 60 متری، تخریب و به 2 واحد مجاور خساراتی وارد شده بود.

وی ادامه داد: بلافاصله آتش نشانان به عملیات جستجو و آواربرداری برای یافتن محبوس شدگان احتمالی پرداختند که پس از ساعتی عملیات، پیکر یک مرد حدودا 35 ساله که گویا ساکن این مکان بوده و در پی این حادثه و تخریب بخشی از این منزل فوت شده بود، را از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.

  سبحانی خاطرنشان کرد: علت اولیه این انفجار با توجه به شدت حادثه، نشت گاز شهری می تواند باشد، اما بررسی های دقیق تر در خصوص چگونگی این اتفاق و فوت مرد صاحبخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار منزل مسکونی در مشهد یک کشته برجای گذاشت

انفجار منزل مسکونی در مشهد یک کشته برجای گذاشت