مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:102020-03-09سياسي

آب منطقه ای پاسخگوی کندمان های انجام شده در سطح شهر نیست


شهردار اراک با انتقاد از رها شدن شهر پس از کندمان توسط شرکت آب منطقه ای استان مرکزی گفت: متاسفانه این شرکت نسبت به کندمان های انجام شده پاسخگو نیست.

- ایسنا/مرکزی شهردار اراک با انتقاد از رها شدن شهر پس از کندمان توسط شرکت آب منطقه ای استان مرکزی گفت: متاسفانه این شرکت نسبت به کندمان های انجام شده پاسخگو نیست.

محمدکریم شفیعی عصر سه شنبه 17 اسفندماه در صحن رسمی شورای شهر اراک در خصوص عملکرد دستگاه های خدمات رسان در قبال شهر و شهرداری بیان کرد: علیرغم اینکه شرکت آب منطقه ای استان مرکزی حفاری های بسیاری در شهر انجام داده و شهرک پردیس را شخم زده است، بابت دریافت پروانه و مجوز کندمان هیچ عوارضی پرداخت نکرد و شهرداری به شورا به این اقدامات مجوز داد و آب منطقه ای استان پس از انجام کار کندمان، محل را آسفالت نکرده، شهر را رها کرده و پاسخگو هم نیست.

وی با تاکید بر اینکه چه کسی باید پاسخگوی شخم زدن شهر باشد، گفت: شهرداری با همه این تفاسیر به دلیل اینکه مسئولیت شهر را به عهده دارد ناچار بخشی از کندمان ها مانند مقابل آرامستان را شن ریزی می کند.

شفیعی تصریح کرد: متاسفانه زمانی که مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مشکلات خود را به جای شهرداری با شورا مطرح می کند شهرداری مجبور است مشکلات را به مجموعه استانداری ارجاع دهد تا مصوبات لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب منطقه ای پاسخگوی کندمان های انجام شده در سطح شهر نیست

آب منطقه ای پاسخگوی کندمان های انجام شده در سطح شهر نیست