مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-09اقتصادي

دستور تعطیلی صنوف شهرستان گرمه صادر شد


فرماندار شهرستان گرمه با اشاره به آخرین تصمیم این شهرستان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: تمامی صنوف این شهرستان به جز نانوایان و میوه فروشان و فروشگاه های مواد فاسدشدنی از امروز تا اطلاع ثانوی از ساعت 16 باید تعطیل شوند.

- علیرضا گل حسنی در مصاحبه با خبرنگار فارس در گرمه با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در شهرستان گرمه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: ازجمله مهم ترین اقدامات که به صورت دوره ای در این شهرستان انجام می شود، ضدعفونی معابر و نقاط شهری و روستایی شهرستان گرمه است.

شهرستان گرمه بیش از 25 هزار نفر جمعیت بر اساس سرشماری سال 95 دارد و از شهر گرمه، ایور و درق تشکیل شده است.

وی همچنین از اجرای طرح تب سنجی مسافران و گذرکنندگان از این شهرستان نیز خبر داد و گفت: طرح تب سنجی در سه نقطه شهرستان گرمه انجام می شود.

این شهرستان در نقطه جنوب غربی خراسان شمالی واقع شده و از جنوب و شرق به شهرستان جاجرم، از طرف جنوب و غرب به سمنان و از شمال به شهرستان مانه و سملقان و شمال غرب با استان گلستان هم مرز است که تردد مسافران از استان گلستان به خراسان شمالی از این شهرستان انجام می شود.

فرماندار شهرستان گرمه همچنین در انتها به تعطیلی صنوف این شهرستان اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیم اتخاذشده در این شهرستان، تمامی صنوف به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور تعطیلی صنوف شهرستان گرمه صادر شد

دستور تعطیلی صنوف شهرستان گرمه صادر شد