مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-09حوادث

دستگیری سارقان منزل در شرق تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری چهار نفر سارق حرفه ای منزل خبر داد و گفت: - سارقان منزل شرق تهران که با تشکیل باند اقدام به سرقت می کردند، بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری چهار نفر سارق حرفه ای منزل خبر داد و گفت: این سارقان تحت تعقیب پلیس بودند.

سرهنگ نثاری در توضیح خبر گفت: در مورخه سی ام دیماه امسال طی تماس مرد میانسالی با مرکز فرویتهای پلیسی 110 از وقوع سرقت منزل اش توسط سارق یا سارقان ناشناس در محدوده تهرانپارس به کلانتری 126 تهرانپارس اعلام شکایت کرد.

پرونده با موضوع سرقت منزل تشکیل و به جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت.

شاکی با حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت: ساعت شش عصر بود که به اتفاق خانواده از منزل خارج و یازده و نیم شب پس از بازگشت با تخریب حفاظ آکاردئونی و تخریب قفل درب واحد روبرو شده که پس از وارد شدن به منزل با بهم ریختگی اسباب و اثاثیه روبرو و متوجه سرقت از منزلشان شده و سارق یا سارقین اموالی از قبیل : یکدستگاه گاوصندوق حاوی طلاجات ، سکه و ارز خارجی به ارزش تقریبی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان را به سرقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان منزل در شرق تهران

دستگیری سارقان منزل در شرق تهران