مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-09پزشكي

فرماندار: به کنگاور سفر نکنید


خیراله خزایی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری مقابله با کرونا که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: کنگاوری ها پس از پایان دوره بیماری کرونا، قطعا همچون سالهای گذشته میزبان شایسته ای برای میهمانان خواهند بود.

فرماندار کنگاور در ادامه گفت: مقابله با ویروس کرونا یک موضوع فراگیر است که مشارکت آحاد جامعه برای پیشگیری از شیوع و ابتلا به آن ضروری است.

وی افزود: رعایت بهداشت فردی، توجه به توصیه ها و هشدارهای وزارت بهداشت، همراهی با دستگاه های اطلاع رسانی و جلوگیری از پخش شایعات جزو مهمترین وظایف عموم جامعه در پیشگیری از شیوع و ابتلا به ویروس کرونا است.

فرماندار کنگاور، توقف فعالیت تالارها، باشگاه های ورزشی، ورزشگاه هدف اماکن آموزشی و فرهنگی، با هدف جلوگیری از اجتماع مردم را از اقدامات این شهرستان در پیشگیری از شیوع کرونا بیان کرد.

خزایی گفت: شست و شوی معابر و اماکن عمومی، بازارچه و مراکز تجاری، در چندین نوبت در مناطق شهری و روستایی از مهمترین اقدامات برای مقابله با کووید 19 در کنگاور است.

وی تصریح کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا، امسال ستاد اسکان فرهنگیان در کنگاور تشکیل نمی شود و تمام مراکز اقامتی دولتی در این ایام تعطیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: به کنگاور سفر نکنید

فرماندار: به کنگاور سفر نکنید