مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:302020-03-09سياسي

جشن عید نوروز بعد از شکست کرونا/مردم به پویش «در خانه بمانیم» پای بند باشند


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا با بیان اینکه جشن ملی عیدنوروز را بعد از شکست ویروس کرونا خواهیم گرفت, گفت: مردم سراسر کشور به پویش در خانه بمانیم پای بند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، امیر امینی عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: آموزش همگانی و ترویج فرهنگ رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در راستای پیشگیری از کرونا همچنان به عنوان مهمترین اقدام است با مواردی که دستور تعطیلی داده شده و همچنان به اصول بهداشت اجتماعی پایبند نیستند، برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: مردم به شایعات توجه نکنند و اطلاعات لازم در خصوص کرونا را فقط از مجرای شبکه بهداشت و درمان، وزارت بهداشت و رسانه ملی دنبال کنند.

امینی تصریح کرد: قرنطینه خانگی و در خانه ماندن، رعایت اصول بهداشت در خارج از منزل، خرید مایحتاج زندگی به صورت هفتگی، ایجاد محیط آرام و سالم و به دور از استرس در محیط خانه و شستن مکرر دست ها با آب و صابون را مهمترین اقدامات شهروندان عزیز در روزهای شیوع کرونا خواهد بود.

وی ادامه داد: جشن نوروز و دید و بازدیدها را پس از شکست کامل کرونا خواهیم گرفت و تا آن زمان پایبند به پویش ملی در خانه بمانیم، خواهیم بود.

انتهای پیام/ح/پ/ث30


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن عید نوروز بعد از شکست کرونا/مردم به پویش «در خانه بمانیم» پای بند باشند

جشن عید نوروز بعد از شکست کرونا/مردم به پویش «در خانه بمانیم» پای بند باشند