مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 14:152020-03-09بين الملل

شایعه پراکنی در آب گل آلود کرونا


علیرغم تلاش دو کشور ایران و چین برای مبارزه مشترک با کرونا، بوق های رسانه های غربی در تلاشند که با شایعه پراکنی، مانع تشریک مساعی این دو کشور در حوزه سلامت شوند.

- درحالیکه کروناویروس 2019 در سراسر جهان شیوع یافته و دشمن مشترک کل بشر محسوب می شود و کشورهایی از جمله چین و ایران با تمام نیرو با این بیماری مبارزه می کنند، برخی سیاستبازان و رسانه های غربی بد نیت با استفاده از ویروس به عنوان سلاح، دور جدیدی از جوسازی و سیاهنمایی علیه چین و ایران را به راه انداخته اند و قصد دارند در دوستی چین و ایران سنگ اندازی کنند.

سازمان صدا و سیما روز چهارشنبه گذشته خبری منتشر کرد با عنوان: بی بی سی از فرودگاه بین المللی قم رونمایی کرد و اعلام کرد که در ادامه دروغ پراکنیهای کرونایی رسانه های انگلیسی علیه ایران، این بار کارشناس این شبکه مدعی شد که دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران، پروازهای مستقیم از چین به قم بوده است؛ بی بی سی گزارش داد بیش از 50 مسافر چینی به طور مستقیم به قم پرواز کرده اند.

دروغ بودن و بی مغزی این ادعا کاملاً واضح و آشکار است.

نخست اینکه پرواز مستقیم بین ایران و چین بیش از یک ماه است که متوقف شده و دوم اینکه استان قم اصلا فرودگاه ندارد، چه برسد به فرودگاه بین المللی؟ سوم اینکه هنوز مسیر انتقال کروناویروس به ایران مشخص نشده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه پراکنی در آب گل آلود کرونا

شایعه پراکنی در آب گل آلود کرونا