مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 14:152020-03-09اقتصادي

بخشش اجاره بهای 36 واحد یک مرکز تجاری در خرم آباد/ آرامش کاسبان از پول مهم تر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، طی روزهای اخیر و با شدت گرفتن بیماری کرونا در کشور و کاهش درآمد اقتصادی، شاهد اقدامی شایسته از سوی برخی خیران و صاحبان املاک و واحدهای تجاری هستیم.

یکی از این افراد نیک اندیش که در شرایط فعلی، وضعیت مالی کاسبان را درک کرده و اقدام به بخشش اجاره بهای واحدهای تجاری خود کرده، حاج کاظم مرادی فر از شرکای مرکز تجاری بعثت مال خرم آباد است.

این خیر خرم آبادی در گفت وگو با فارس،اقدامش را انجام وظیفه دانسته و خاطرنشان کرد: بخشش اجاره بها کمترین کاری بود که می توانستم در این شرایط انجام دهم.

وی با بیان اینکه آرامش شهروندانم بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد، گفت: در حال حاضر استرس بر فضای خانه ها حاکم است، از این رو بایستی تا حد امکان زمینه آرامش مردم را فراهم کرد.

مرادی فر بیان داشت: مرکز تجاری بعثت مال 100 واحد فعال دارد که 36 واحد آن تحت اجاره است و با توجه به شرایط فعلی اجاره بهای همه این 36 واحد به مستاجران بخشیده شد.

وی که طی این مدت تعدیل نیرویی نداشته و دستمزد و بیمه کارگران را پرداخت کرده تا شب عید با خیال راحت کنار خانواده هایشان باشند، از دیگر صاحبان واحدهای تجاری و مسکونی درخواست کرد که در این شرایط سخت کنار مردم بمانند و شرایط مالی مستاجران خود را بیش از گذشته درک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش اجاره بهای 36 واحد یک مرکز تجاری در خرم آباد/ آرامش کاسبان از پول مهم تر است

بخشش اجاره بهای 36 واحد یک مرکز تجاری در خرم آباد/ آرامش کاسبان از پول مهم تر است