مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 14:052020-03-09سياسي

ورود اتباع خارجی به قم ممنوع است/ تأکید بر انجام قرنطینه خانگی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: باتوجه به روند صعودی شیوع بیماری کرونا در قم از پذیرش اتباع خارجی معذوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن سلیمان پور ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در استانداری قم برگزار شد، درباره روند اطلاع رسانی درباره بیماری کرونا، اظهار داشت: در ابتدای موضوع شیوع کرونا خلأ اطلاع رسانی داشتیم که به دلیل پیچیدگی مسئله، نوع مسئله و ضرورت ایجاد یک کانال اطلاع رسانی مناسب در جهت کمک به حل بحران به ویژه در 10 روز نخست بود.

وی در پاسخ به دغدغه رسانه ها درباره مسائلی که با عنوان قم هراسی مطرح می شود، گفت: دیدگاه ایجاد شده درباره قم به ستاد ملی اعلام شده است و مصرانه خواستیم اقدامات مناسب برای اعاده حیثیت برای قم از سوی مسئولان کشوری صورت بگیرد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان قم با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی را در قم تشکیل دادیم، افزود: در این شورا مسئله را تفکیک کردیم، ما هیچ چیزی از مردم پنهان نمی کنیم اما چون مسئله درمان و سلامت تخصصی است این موضوع بر عهده دانشگاه علوم پزشکی قم و مابقی اطلاع رسانی ها شبانه روزی و مستمر از سوی شورای اطلاع رسانی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اتباع خارجی به قم ممنوع است/ تأکید بر انجام قرنطینه خانگی

ورود اتباع خارجی به قم ممنوع است/ تأکید بر انجام قرنطینه خانگی