مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 14:002020-03-09اقتصادي

وقتی تماس تلفنی صاحب مغازه آبی روی آتش دل‏‎نگرانی مستاجر شد/ نگران اجاره بهایت نباش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، زمستان نفس های آخرش را می کشد و صدای پای بهار در شهری که در آن هراس بیماری و مرگ پیچیده، به گوش می رسد.

ذات بهار زیبایی و دلبری کردن است، آنگاه که گل های بهاری در رقص بادها عطر خوش زندگی و سرسبزی را در عضلات خسته از روزهای سرد زمستان تزریق می کند و با خود نشاط و شادی و سرزندگی به همراه می آورد.

از بهار دیروز تا بهار امروز روزها پی یکدیگر دویده و مسابقه سرگذشت را رقم زدند، سرگذشتی پر از روزهای تلخ و شیرین و خاطراتی که با همه زشتی ها و زیبایی هایشان می روند به حافظه تاریخ سپرده شوند.

بهار آینده میهمان ناخوانده ای دارد، میهمانی از جنس نخواستن ـ با ماسکی بر صورت و دستکشی بر دست و ظاهری زرد و بیمار که وحشتی در دل ها ایجاد کرده و شهر را در سکوت وحشت فرو برده است.

این روزها به جای خیابان ها و مغازه ها که باید مملو از مشتری های شب عید باشند، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها از ازدحام جمعیتی سرشار است که وحشت و دلهره را می توان در نگاهشان به نظاره نشست، جمعیتی که نگاه گرم و مهربانانه مدافعان سلامت وحشت را در وجودشان می خشکاند.

ویروس کرونا با تمام غربت و بیگانگی، اما با آمدنش فصلی از #هواتو دارم ها را رقم زده است، آنجا که دست ها را برای یاری هموطنان در دستان یکدیگر نهاده و جان ها را به یکدیگر نزدیک و نزدیک تر کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تماس تلفنی صاحب مغازه آبی روی آتش دل‏‎نگرانی مستاجر شد/ نگران اجاره بهایت نباش

وقتی تماس تلفنی صاحب مغازه آبی روی آتش دل‏‎نگرانی مستاجر شد/ نگران اجاره بهایت نباش