مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:562020-03-09سياسي

انتخابات 9 حوزه انتخابیه در آذربایجان غربی تایید شد


قنبر کریم نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این حوزه ها شامل ارومیه، نقده - اشنویه، ماکو - شوط - پلدشت - چالدران، خوی - چایپاره، مهاباد، بوکان، سردشت - پیرانشهر، میاندوآب و حوزه انتخابیه سلماس است.

وی اضافه کرد: پس از دریافت اعتراض ها در خصوص نحوه برگزاری انتخابات تا نهم اسفندماه جاری، این شکایتها در شورای نگهبان تا 13 اسفند بررسی شد و مشکلی در این 9 حوزه مشاهده نشد.

وی بیان کرد: اعتراضی به حوزه انتخابیه تکاب - شاهین دژ وارد شده بود که گروهی از ستاد نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان به این حوزه انتخابیه اعزام شده و بعد از بازشماری 10 درصد از صندوق ها، گزارش کتبی خود را به شورای نگهبان ارسال کردند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم تا پایان هفته جاری نظر قطعی شورای نگهبان در خصوص حوزه انتخابیه تکاب - شاهین دژ ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در انتخابات دوم اسفند، سیدسلمان ذاکر، وحید جلال زاده و روح الله حضرت پور از ارومیه، محمد علی پور از حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران، جلال محمودزاده از مهاباد، مهدی عیسی زاده از میاندوآب، علی زنجانی از حوزه نقده، اشنویه، انور حبیب زاده از بوکان، یعقوب رضازاده از سلماس، عادل نجف زاده از حوزه خوی و چایپار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 9 حوزه انتخابیه در آذربایجان غربی تایید شد

انتخابات 9 حوزه انتخابیه در آذربایجان غربی تایید شد