مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:562020-03-09سياسي

ضرورت گرامیداشت روز شهدا از طریق فضای مجازی


با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا، بزرگداشت روز شهدا توسط دستگاه ها از طریق فضای مجازی ضروری است.

- دبیر ستاد بزرگداشت روز شهدا گفت: با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا، بزرگداشت روز شهدا توسط دستگاه ها از طریق فضای مجازی ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسکندر یار نسب با اشاره به نام گذاری 22 اسفند به عنوان روز بزرگداشت شهدا در سال 1383 گفت: 22 اسفندماه علاوه بر روز بزرگداشت شهدا، سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) است و تا پیش از سال 1392، بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه منسجمی برای پاسداشت این روز بزرگ نداشت و تنها برنامه های محدودی اجرا می شد ولی از سال 1392 به دستور رییس بنیاد، ستاد بزرگداشت روز شهدا تشکیل و برنامه های مختلف و متنوعی در سطح ملی برگزار شد.

وی افزود: در سال 1392 آگاهی مردم از روز بزرگداشت شهدا کمتر از دو درصد بود که خوشبختانه این آمار اکنون به 70 درصد رسیده است و یکی از مهم ترین برنامه های برگزارشده هرساله به این مناسبت، کنگره ملی روز بزرگداشت شهدا بود که تاکنون 5 دوره با سخنرانی ریاست جمهوری و یک دوره با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت روز شهدا خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیاری از سازمان ها به منظور گرامیداشت روز شهدا برنامه های متنوعی را تدارک دیده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گرامیداشت روز شهدا از طریق فضای مجازی

ضرورت گرامیداشت روز شهدا از طریق فضای مجازی