مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-09سياسي

بیمارستان سیار سپاه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم گیلان افتتاح شد


سردار سیدعلی موسوی جزایری عصر دوشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان سیار سپاه در رشت اظهار داشت: با توجه به تاکید فرماندهی کل سپاه پاسداران مبنی بر اینکه همه ظرفیت های سپاه باید در خدمت مردم قرار گیرد، نیروی دریایی سپاه آمادگی خود را برای برپایی این بیمارستان اعلام کرده بود.

وی افزود: این بیمارستان سیار با دستور فرماندهی کل سپاه پاسداران در محوطه بیمارستان رازی رشت بنا شده که ظرفیت بستری 120 مبتلا به کرونا را دارد که کادر درمانی مورد نیاز این بیمارستان سیار نیز تامین شده و چندین پزشک و پرستار جهت خدمت رسانی در بیمارستان سیار سپاه در رشت حاضر شده اند.

وی بیان کرد: همچنین بیمارستان سیار 54 تخته خوابی سپاه نیز در استان هرمزگان برپا شده است و مشغول خدمت رسانی به مردم آن منطقه می باشد و بیمارستان نیروی دریایی سپاه در بوشهر نیز مشغول خدمت رسانی در حوزه تروما می باشد.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه ادامه داد: همچنین به زودی بیمارستان سیار 40 تخته خوابی نیروی دریایی سپاه برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی در شهر برازجان فعال می شود تا بیماران آن منطقه نیز تحت پوشش قرار گیرند.

موسوی جزایری خاطرنشان کرد: سپاه تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود و با تمام توان و امکانات در میدان حضور یافته و از عموم مردم می خواهیم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان سیار سپاه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم گیلان افتتاح شد

بیمارستان سیار سپاه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم گیلان افتتاح شد