مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 12:502020-03-09اجتماعي

دستوری برای عودت شهریه مهدکودک ها ابلاغ نشده است


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: با وجود اینکه در برخی رسانه‎ها اعلام شده مهدها باید شهریه های اسفندماه را که گرفته‎اند به والدین عودت دهند و قرار است تسهیلاتی به مهدهای کودک تعلق گیرد، - اما تاکنون در این خصوص مصوبه‎ای ابلاغ نشده است.

غلامحسین حقدادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همان ابتدای سال بین مدیران مهدهای کودک و والدینی که فرزندان خود را به مهد می برند قراردادی منعقد می‎شود، که در متن آن حوادث غیر مترقبه، بردن کودکان در وسط سال و اینکه اگر چند روز از ماه بروند چه میزان شهریه باید بپردازند پیش بینی شده است.

وی افزود: ملاک ما اکنون ماده 9 همان قراردادی است که ابتدای سال بین والدین و مدیران مهدها به امضاء رسیده است، در این ماده برای حوادث غیر مترقبه ذکر شده که در صورت شیوع بیماری های واگیردار، مهدها چه اقداماتی باید انجام دهند، همچنین در ماده 5 همان قرارداد آمده که هزینه استفاده از خدمات کمتر از یک ماه مهدها حتی اگر یک روز هم باشد براساس یک ماه محسوب می‎شود و والدین باید شهریه را به صورت کامل پرداخت کنند.

حقدادی با بیان اینکه متن قرارداد مهدهای کودک معمولا به صورت تیپ بوده و همه اجرا می‎کنند، عنوان کرد: اگرچه با پیش آمدن بیماری کرونا منتظر بودیم که یک دستورالعمل کلی برای این موضوع اعمال شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستوری برای عودت شهریه مهدکودک ها ابلاغ نشده است

دستوری برای عودت شهریه مهدکودک ها ابلاغ نشده است