مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 12:462020-03-09اقتصادي

دستگاه های اکسیژن ساز برای اولین بار در کشور تولید شد


برای نخستین بار در کشور و به منظور کمک به بیماران کرونایی و تنفسی، دستگاه بومی سازی شده اکسیژن ساز و بای پپ توسط ستاد اجرایی فرمان امام تولید و روانه بازار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسنعلی حق شناس مدیر توسعه سیستم ها و زیرساخت های مؤسسه دانش بنیان برکت با اعلام این خبر افزود: یکی از مهم ترین تجهیزات اکسیژن رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه بای پپ است که باتوجه به پیشرفت بیماری در این بیماران از این دستگاه ها استفاده می شود.

مدیر توسعه سیستم ها و زیرساخت های مؤسسه دانش بنیان برکت افزود: دانش و تکنولوژی ساخت این دستگاه در اختیار شرکتهای امریکایی بود و تولید این دستگاه در داخل بدلیل وارداتی بودن کمپرسور آن و مسائل تحریمی با مشکل مواجه شده بود و ازطرفی مراکز بیمارستانی و درمانی نیاز مبرمی به این محصول داشتند، مؤسسه دانش بنیان برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام هم از مدتها قبل به دنبال بومی سازی این کمپرسور بود و با تلاش مجدانه نیروهای متخصص داخلی در یکی از شرکتهای واقع در اصفهان این کمپرسور به طور کامل بومی سازی و تولید شد.

حق شناس با اشاره به سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام برای تولید انبوه این محصول افزود: در حال حاضر با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی صورت گرفته، به صورت 3 شیفت این محص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اکسیژن ساز برای اولین بار در کشور تولید شد

دستگاه های اکسیژن ساز برای اولین بار در کشور تولید شد