مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-09بين الملل

ترامپ: سران دموکرات باز هم کارزار سندرز را نشانه گرفته اند


رییس جمهور آمریکا در دو پیام توییتری از تلاش سران حزب دموکرات برای محروم کردن «برنی سندرز» از پیروزی در کارزار مقدماتی نامزدهای این حزب و اتهام زنی های ضد روسی آنها علیه او خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا یک بار دیگر سران حزب دموکرات را به تبانی و تلاش برای محروم کردن برنی سندرز از پیروزی در کارزار مقدماتی نامزدهای ریاست جمهوری این حزب متهم کرد.

رییس جمهور آمریکا که پیش از این و در واکنش به صف کشی نامزدهای دموکرات در حمایت از جو بایدن و انصراف آنها از مبارزات مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری 2020 سران حزب دموکرات را به کودتا علیه برنی سندرز متهم کرده بود، امروز دوشنبه در پیام های توییتری یک بار دیگر در این باره صحبت کرده است.

دونالد ترامپ در توییت اول خود به مواضع الیزبات وارن سناتور دموکرات ایالت ماساچوست تاخته و او را مقصر شکست برنی سندرز در انتخابات سه شنبه بزرگ دموکرات ها خواند.

وی نوشت: الیزابت پوکوهانتس وارن، به تنهایی کارزار انتخاباتی برنی سندرز را نابود کرد و او را از سبد آرای خود در سه شنبه بزرگ محروم کرد.

او (سندرز) در ایالت هایی باخت که اگر او (وارن) سه روز قبل از (سه شنبه بزرگ) انصراف داده بود، به راحتی می توانست در آنها برنده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: سران دموکرات باز هم کارزار سندرز را نشانه گرفته اند

ترامپ: سران دموکرات باز هم کارزار سندرز را نشانه گرفته اند