مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:462020-03-09اجتماعي

فرایند آموزش دانش آموزان بوشهر تعطیل نیست


علیمراد کرمی روز دوشنبه در آیین بازدید خبرنگاران از استدیو شتاب (تلویزیون اینترنتی آموزش و پرورش استان بوشهر) افزود: تلاش شده با استفاده از فضای مجازی و توان بهترین معلمان از راه تلویزیون اینترنتی آموزش و پرورش، آموزش دانش آموزان به روز پیگیری و نگرانی خانواده ها در این ارتباط برطرف شود.

وی بیان کرد: هدف از راه اندازی شبکه شتاب این است که به خانواده ها بگوییم در کنار سلامت فرزندان خود آموزش آنها نیز مورد توجه است و آموزش و پرورش با همه توان خود برای آموزش هرچه بهتر دانش آموزان استان برنامه ریزی دارد.

کرمی اضافه کرد: فضای مجازی فرصتی مهم برای آموزش است که در گذشته از آن غفلت شده بود و امروز تلاش شده با بکارگیری همه امکانات از این ظرفیت برای ارائه آموزش ها به دانش آموزان استفاده می شود.

وی ادامه داد: همه تلاش آموزش و پرورش این است که از راه شبکه شتاب (تلویزیون اینترنتی آموزش و پرورش استان بوشهر) و استفاده از توان معلمان برتر استان کاری منحصر به فرد در زمینه آموزش دانش آموزان در استان انجام شود.

کرمی گفت: با استفاده از فضای مجازی تلاش شده در صورت طولانی شدن تعطیلی مدرسه ها به آموزش دانش آموزان ضربه ای وارد نشود و در صورت نیاز حتی برای انجام آزمون های مجازی نیز در حال برنامه ریزی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند آموزش دانش آموزان بوشهر تعطیل نیست

فرایند آموزش دانش آموزان بوشهر تعطیل نیست