مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:162020-03-09اقتصادي

فعالیت پنهان خانه های استیجاری مازندران


این روزها اگر شرایط عادی بود تعداد تابلو به دست های کنار خیابان ها و جاده ها که مسافران را به خانه های استیجاری روزانه هدایت می کردند باید بیشتر می شد.

افرادی که معمولا در طول سال می توان آن ها را در سراسر مازندران دید، اما این روزها شیوع کرونا اجازه حضورشان در کنار خیابان را نمی دهد.

حتی تابلوهای ثابت اجاره ویلا نیز در بسیاری از نقاط جمع آوری شده است.

شرایط بحرانی مازندران در روزهای اخیر و افزایش شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن بالا رفتن تعداد مبتلایان به این ویروس در مازندران سبب شده که تمهیدات گسترده تری برای پیشگیری از حضور مسافران در نظر گرفته شود.

استانداری مازندران اعلام کرد این استان در نوروز امسال پذیرای هیچ مسافری نخواهد بود و همه اماکن گردشگری و اقامتی استان موظف اند که هیچ گونه خدماتی به مسافران ارائه نکنند.

ممنوعیت ارائه خدمات اقامتی به مسافران عباس مهدوی مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران نیز اعلام کرده که ستاد خدمات نوروزی فعال نخواهد بود و با اشاره به محدودیت های مازندران برای ارائه خدمات در شرایط کنونی، گفت که در کارگروه پدافند زیستی مازندران تصویب شده واحدهای پذیرایی، اقامتی و گردشگری و حتی خانه های استیجاری شخصی اجازه ارائه خدمات به مسافران را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پنهان خانه های استیجاری مازندران

فعالیت پنهان خانه های استیجاری مازندران