مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:152020-03-09سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در 19 اسفند


درگذشت محمدرضا راه چمنی/ انتقاد از بازگشت ساعت کاری ادارات به روال عادی/ بررسی احتمال حمله بیولوژیک آمریکا در مساله کرونا/ پاسخ یک کافی شاپ چینی به محبت یک جوان ایرانی/ وجود دو نوع ویروس کرونا با منشأ متفاوت در کشور و.

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید در این گزارش مرور کنید.

محمدرضا راه چمنی درگذشت به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبر درگذشت محمدرضا راه چمنی، دبیرکل حزب وحدت و نماینده ادوار مجلس در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

وی نماینده مردم سبزوار در دوره دوم، سوم، چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی بود و سابقه ریاست بر سازمان بهزیستی کشور را هم داشت.

دومین خبر پربازدید امروز، انتقاد فریده اولادقباد، نماینده مردم تهران در مجلس از بازگشت ساعت کاری ادارات به روال عادی بود.

وی با طرح این پرسش که آیا کارمندان و کارگران رویین تن هستند؟ گفت: چرا تصمیمات چندگانه درباره ساعت کاری ادارات گرفته می شود؟ مگر بنا بر مصوبه ستاد مقابله با کرونا که هدف اصلی آن پیشگیری و کنترل این بیماری و صیانت از جان افراد است برای کاهش ساعت اداری تصمیم گرفته نشده بود، پس چرا این کاهش ساعت کاری برای کارگران و کارمندان اجرایی نشد؟ دیگر اخبار پربازدید در این ارتباط را نیز میتوانید در لینک های زیر بخوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در 19 اسفند

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در 19 اسفند