مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 10:502020-03-09فناوري

تکلیف بسته های فعلی اینترنت مشخص نیست/ شگرد اپراتورها برای هدیه 100 گیگی


با وجود فعالسازی اینترنت رایگان 100 گیگی، هنوز تکلیف بسته های مدت داری که کاربران پیش از این داشتند مشخص نشده و برخی اپراتورها، استفاده از این هدیه را موکول به پایان بسته های فعلی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالی که از روز گذشته اپراتورهای اینترنت ثابت به کاربرانشان بسته اینترنت با حجم 100 گیگابایتی هدیه دادند اما موضوع باقی مانده حجم بسته های از پیش فعال شده کاربران، یکی از ابهامات این طرح است.

روز شنبه 17 اسفندماه وزیر ارتباطات برای ترغیب مردم به خانه نشینی و نیز استفاده کاربران از اینترنت در زمان دورکاری در شرایط بحران کرونا از اپراتورهای اینترنت ثابت خواست تا بسته اینترنت با حجم مصرف 100 گیگابایت را به صورت رایگان و برای مدت 12 روز برای کاربرانشان فعال کنند.

با وجودی که این بسته از روز قبل برای بسیاری از کاربران فعال شده، اما هنوز بسته اینترنت فعلی مشترکان تعیین تکلیف نشده است و حتی برخی اپراتورها در یک شگرد جدید، استفاده از هدیه اینترنت 100 گیگی را موکول به پایان بسته فعال فعلی مشترک کرده اند.

برای مثال یکی از اپراتورها با ارسال پیامی به مشترکان با این مضمون که بسته رایگان اینترنت هم اکنون به صورت خودکار برای همه کاربران فعال شده و کاربر می تواند از 100 گیگابایت ترافیک رایگان تا 29 اسفند 98 بهره مند شود ، تاکید کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف بسته های فعلی اینترنت مشخص نیست/ شگرد اپراتورها برای هدیه 100 گیگی

تکلیف بسته های فعلی اینترنت مشخص نیست/ شگرد اپراتورها برای هدیه 100 گیگی