مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-09سياسي

کرونا را جدی بگیریم / مردم همکاری کنند


رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور ضمن ارائه روش هایی برای کاهش استرس و اضطراب ناشی از ویروس کرونا از تشکیل کمیته مقابله با استرس و اضطراب کرونا در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور خبر داد.

- رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور ضمن ارائه روش هایی برای کاهش استرس و اضطراب ناشی از ویروس کرونا از تشکیل کمیته مقابله با استرس و اضطراب کرونا در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حاتمی بیان کرد: از مردم کشورمان درخواست دارم موضوع ویروس کرونا را جدی بگیرند، البته نه این که فاجعه انگاری کنیم، اولین و مهم ترین برنامه این است که سبک زندگی جدیدی حداقل برای سه ماه آینده برای خود و خانواده تنظیم کنیم.

وی افزود: این سبک زندگی جدید با توجه به امکانات، شرایط و نیاز افراد خانوادها برنامه ریزی و انجام شود استرس و اضطرابی که اکنون مردم دارند، خیلی بیشتر از آسیبی است که خود کرونا دارد.

اضطراب، اضطراب می آورد، ترس، ترس می آورد و مبتلایان به بیماری های زمینه ای و کودکان و نوجوانان گروه های در معرض خطر هستند و این استرس باعث می شود، آسیب های جدی ببینند.

رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور با بیان اینکه در سبک زندگی جدیدی که تببین می شود نباید توقع داشته باشیم با سبک زندگی قبلی هم خوانی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا را جدی بگیریم / مردم همکاری کنند

کرونا را جدی بگیریم / مردم همکاری کنند