مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-09سياسي

زمان عذرخواهی ازمردم فرا رسیده است درانتخاب شهردار جدید عجله نشود


عباس راشاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به استعفای دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان به نام های حمیدرضا حمیدی و اسماعیل دویران، افزود: بلافاصله بعد از استعفای این دو نفر، شورای اسلامی شهر زنجان طی جلسه ای استعفای این دو عضو را پذیرفت و این موضوع طی نامه ای به فرمانداری شهرستان زنجان ارسال شد.

وی با بیان اینکه دلیل انجام این کار، این بود که با توجه به موضوع انتخاب شهردار جدید زنجان، حضور اعضا به لحاظ کمی باید به حداکثر می رسید، تصریح کرد: با اینکه می توانستیم این انتخابات را با حضور 6 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز برگزار کنیم اما ترجیح دادیم که این انتخاب با حضور حداکثری اعضای شورا شهر انجام شود.

انتخاب اعضای شورای شهر در مورد شهردار جدید زنجان به گونه ای باشد که اشتباهات گذشته تکرار نشود راشاد گفت: انتخاب اعضای شورای شهر در مورد شهردار جدید زنجان به گونه ای باشد که اشتباهات گذشته تکرار نشود، که جدا از اینکه چه کسانی در گذشته به چه فردی رأی داده اند، امروز هر دو انتخاب شورا در خصوص شهرداری زنجان باعث به وجود آمدن علامت سئوال بزرگ برای مردم شده است.

هر دو انتخاب شورا در خصوص شهرداری زنجان باعث به وجود آمدن علامت سئوال بزرگ برای مردم شده است رییس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه معتقدیم باید نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان عذرخواهی ازمردم فرا رسیده است درانتخاب شهردار جدید عجله نشود

زمان عذرخواهی ازمردم فرا رسیده است درانتخاب شهردار جدید عجله نشود