مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-09اقتصادي

کرونا نفس گردشگری را نیز بند آورد!


شیوع کرونا موجب رکود یزرگ صنعت گردشگری در ایران و جهان و به طبع در استان لرستان شده است و در این شرایط بسیاری از فعالان این حوزه زیان های فراوانی متحمل شده اند که جا دارد دولت نگاه ویژه اب به آنها داشته باشد تا پس از عبور این بحران بتوانند روی پای خود بایستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، صنعت گردشگری در بسیاری کشورها به عنوان یکی از بخش های بزرگ اقتصادی سهم قابل توجهی به خود اختصاص داده است.

با نگاهی گذرا به درآمدهای این حوزه در کشورهای مختلف می توان به این نتیجه رسید که سرعت رشد آن روزانه در حال افزایش بوده و منافع عمده ای را به این کشورها وارد می کند.

برای همین دادن عنوان صادرات نامریی به آن پُر بی راه نیست.

در کشور ما علی رغم برخورداری از منابع طبیعی و پشتوانه های تاریخی، تمدنی و فرهنگی چندین هزار ساله هنوز نتوانسته ایم شکوفایی این صنعت را شاهد باشیم و اقتصاد تک محصولی وابسته به نفت بی توجهی به آن را افزون تر کرده است.

  گردشگری ما تاکنون نتواسته سهم شایسته ای از این بازار را کسب کند و قطعا ناکامی های فعلی محصول بینش مدیریت و نرم افزار موجود در صنعت مذکور است.

متاسفانه شرایط گفته شده در لرستان چندین برابر بدتر بوده و با وجود ظرفیت هایی که این منطقه دارد نتوانسته جایگاهی برای خود بیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نفس گردشگری را نیز بند آورد!

کرونا نفس گردشگری را نیز بند آورد!