مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 06:152020-03-09اقتصادي

امکان انجام آزمون کیفیت فیلترها در کشور فراهم شد


محققان یکی از شرکت های تولید کنند تجهیزات و محصولات نانویی پس از تولید فناوری نانومقیاس اقدام به تولید دستگاه های الکتروریسی در مقیاس آزمایشگاهی، - محققان یکی از شرکت های تولید کنند تجهیزات و محصولات نانویی پس از تولید فناوری نانومقیاس اقدام به تولید دستگاه های الکتروریسی در مقیاس آزمایشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی و ماسک های تنفسی، اخیرا دستگاهی برای آزمون فیلتر تولید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های فعال در حوزه نانو در حال به یکی از شرکت های مطرح در زمینه تجهیزات و محصولات مرتبط با این فناوری به شمار می رود.

محصولات و خدمات این شرکت شامل طراحی و تولید دستگاه های الکتروریسی در مقیاس آزمایشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی با تجهیزات جانبی مختلف (منابع تامین اختلاف پتانسیل بالا، پمپ های سرنگی و کالکتورها) با تمرکز بر تولید ماسک های تنفسی، فیلترهای هوای نیروگاهی، فیلتر روغن و فیلتر هوای کابین و فیلتر هوای سوخت اتومبیل، توری پنجره، کیسه های جاروبرقی، ماسک های آرایشی بهداشتی صورت، زخم پوش فیلترهای اتاق تمیز، نانو پانسمان های پزشکی است.

طراحی و ساخت دستگاه های الکتروریسی آزمایشگاهی این شرکت برای تحقیق و توسعه انواع نانوالیاف سرامیکی، پلیمری و کامپوزیتی کاربرد دارد و کیفیت بالای آنها موجب شده در بیش از 260 مقاله بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان انجام آزمون کیفیت فیلترها در کشور فراهم شد

امکان انجام آزمون کیفیت فیلترها در کشور فراهم شد