مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-09سياسي

«سیاست» از منظر رهبر معظم انقلاب منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظّم انقلاب همواره تلاش داشته اند مبانی، ارکان، اهداف، ارزش ها و عناصر اساسی نظام اسلامی را تبیین و تشریح کنند و در تفسیر این مکتب سیاسی هماره محور و کانون مباحث را اندیشه و خطّ فکری و عملی امام خمینی (رحمهًْ .

- کتاب سیاست از منظر آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی) با بررسی دیدگاه های ایشان در حوزه سیاست داخلی و خارجی از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظّم انقلاب همواره تلاش داشته اند مبانی، ارکان، اهداف، ارزش ها و عناصر اساسی نظام اسلامی را تبیین و تشریح کنند و در تفسیر این مکتب سیاسی هماره محور و کانون مباحث را اندیشه و خطّ فکری و عملی امام خمینی (رحمهًْ الله علیه) قرار داده اند.

در منطق ایشان جمهوری اسلامی شجره طیّبه ای است که ریشه آن امام (ره) و آرمان های ایشان است و بدون منطق و اندیشه ایشان، معنا و مفهوم نمی یابد.

در کتاب سیاست داخلی و خارجی از منظر آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی) تلاش شده است رئوس اصلی و بنیادین مباحث ایشان در این زمینه ارائه شود.

منابع تحقیق هم تمام مباحث رهبر معظّم انقلاب را شامل می شود؛ البتّه تا جایی که امکان دسترسی وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیاست» از منظر رهبر معظم انقلاب منتشر شد

«سیاست» از منظر رهبر معظم انقلاب منتشر شد