مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 15:402020-03-08سياسي

استاندار قزوین از بیمارستان صحرایی بازدید کرد


استاندار قزوین از بیمارستان صحرایی سیار در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر قزوین بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز یکشنبه به همراه پیمان نامدار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران از بیمارستان صحرایی سیار که در محوطه نمایشگاه های بین المللی شهر قزوین مستقر شده است، بازدید کرد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این بازدید اظهار داشت: با وضعیت ایجاد شده در کشور و بر اساس تصمیم شورای تأمین استان قرار شد بیمارستان صحرایی با ظرفیت 45 تختخواب در استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین راه اندازی شود.

وی بیان کرد: این بیمارستان دارای تمامی تجهیزات بیمارستان های دولتی و خصوصی است و بدون نیاز به امکانات بیرونی می تواند خدمات مناسبی به مردم ارائه کند.

جمالی پور تصریح کرد: این بیمارستان مجهز به راحتی قابل جابجایی است و در کمتر از 5 ساعت برپا می شود و اگر نیاز شد می توانیم به سرعت به هر نقطه استان که به صورت اضطراری لازم باشد آن را منتقل کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: تجهیزات این بیمارستان کامل است و هیچ نیازی به بیرون ندارد و دارای بخش های آی سی یو، سی تی اسکن، رادیولوژی، سی سی یو، اتاق جراحی و ژنراتور مستقل برق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین از بیمارستان صحرایی بازدید کرد

استاندار قزوین از بیمارستان صحرایی بازدید کرد