مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-08پزشكي

شمار مبتلایان به کرونا در فارس به 104 نفر رسید


عبدالرسول همتی روز یک شنبه با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در فارس گزارش نشده است، افزود: هم اکنون 51 درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و 44 درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و 5 درصد نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: موارد ابتلا به ویروس کرونا، علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، خرم بید، استهبان، لارستان، کازرون، مرودشت، قیروکارزین، کوار، داراب، ارسنجان، زرقان، گراش و فیروزآباد نیز وجود دارد.

دکتر همتی ضمن تاکید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی، از عموم مردم فارس خواست ضمن پرهیز از توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کووید19 به نشانی اینترنتی https://corona.

sums.

ac.

ir/ دریافت کنند.

بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 743 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شده است، مبتلایان به این بیماری در کشور به 6 هزار 566 نفر رسید.

در طول 24 ساعت گذشته، 49 نفر از مبتلایان کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 194 مورد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان به کرونا در فارس به 104 نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونا در فارس به 104 نفر رسید