مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-08حوادث

کشف 16 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در خراسان شمالی


سردار علیرضا مظاهری روز یکشنبه اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیات اخیر خود با همکاری شهرستان های فاروج، اسفراین و مانه و سملقان موفق شد این محموله را که از یک کشور همسایه وارد شده بود و قاچاقچیان قصد انتقال آن به استان گلستان را داشتند، کشف و ضبط کند.

وی افزود: در این عملیات غافلگیرانه، یک دستگاه خودرو زانتیا که به عنوان جاساز به کارگیری شده بود توقیف و 2 سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

کشف 2 تن و 178 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال سردار مظاهری همچنین از کشف 2 تن و 178 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های مختلف در 11 ماهه امسال در استان خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی در این عملیات ها موفق به دستگیری 2هزار و 556 نفر قاچاقچی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش و در تعداد دستگیری قاچاقچیان نیز 11 درصد افزایش داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متاسفانه از این تعداد کشفیات 60 کیلوگرم را مواد مخدر صنعتی تشکیل داده است، گفت: این مقدار نسبت به سال قبل 4 برابر شده که آمار نگران کننده ای است و می طلبد که خانواده ها بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 16 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در خراسان شمالی

کشف 16 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در خراسان شمالی