مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-08اقتصادي

قرائت کنتورهای خانگی در سقز ممنوع شد


کامیل کریمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه همچنان وضعیت سقز با وجود ویروس کرونا، عادی نیست، بنابراین برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در سطح شهر و منازل مردم، قرائت کنتور آبفا، برق و گاز را ممنوع و بمدت یک ماه تعویق کردیم.

وی با بیان اینکه این اقدام موثر و مفید واقع می شود و از جلوگیری شیوع این ویروس جلوگیری می کند، افزود: قرائت نکردن کنتور آبفا، برق و گاز را در راستای حفظ سلامت شهروندان است، لذا مردم هم با رعایت مسایل بهداشت فردی و ماندن در منازل، ما را در شکست این ویروس کشنده یاری کنند.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به تصمیم ستاد پیشگیری ازکرونا این شهرستان تاکید کرد: تمامی پاساژها و مجتمع های تجاری سقز برای جلوگیری بهتر از شیوع کرونا و خلوت تر شدن سطح شهر و همچنین کاهش تجمعات، تا روز شنبه آینده تعطیل خواهند بود.

وی اضافه کرد: رایزنی با سرمایه داران و صاحبان پاساژها و مجتمع تجاری ها برای تعدیل یا بخشش اجاره اسفندماه مغازه ها صورت گرفته است لذا مردم باید با اگاهی از این مسایل، هشدار های ستاد پیشگیری از کرونا را جدی بگیرند و در منازل خود بمانند.

کریمیان گفت: 50 مورد مشکوک به کرونا هم اکنون در بخش های مخصوص بستری هستند و هفت نفر هم که آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود، با سلامت کامل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت کنتورهای خانگی در سقز ممنوع شد

قرائت کنتورهای خانگی در سقز ممنوع شد