مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 13:052020-03-08بين الملل

پلیس ترکیه منتشرکنندگان خبر جعلی درباره کرونا را تحویل دستگاه قضا می دهد


پلیس امنیت ترکیه هشدار داده کسانی که برای ایجاد ترس در مردم، خبرهای غیرواقعی درباره کرونا منتشر می کنند در اسرع وقت تحویل دستگاه قضایی می شوند.

- پلیس ترکیه منتشرکنندگان خبر "جعلی" درباره کرونا را تحویل دستگاه قضا می دهد پلیس امنیت ترکیه هشدار داده کسانی که برای "ایجاد ترس" در مردم، خبرهای "غیرواقعی درباره کرونا" منتشر می کنند در اسرع وقت تحویل دستگاه قضایی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دیلی صباح نوشت: فرمانده پلیس امنیت ترکیه از جمله این موارد به فایل های تصویری و صوتی مربوط به کرونا اشاره کرده و آنها را غیرواقعی خوانده است؛ این فایل ها از شیوع کرونا در ترکیه خبر می دادند.

ترکیه از معدود کشورهای جهان است که ابتلا به بیماری کرونای 2019 را گزارش نکرده است؛ بیش از 80 کشور دنیا هم اکنون درگیر این ویروس هستند.

به نقل از بی بی سی، وزارت بهداشت ترکیه سه روز پیش (پنج مارس) اعلام کرده بود: 1363 فرد مشکوک به این ویروس را آزمایش کرده ایم اما هیچ کدام مثبت نبوده است.

با گسترش ویروس کرونای 2019 ترکیه مرزهای خود را با کشورهای با آلودگی بالا، از جمله ایران بست.

شرکت هواپیمایی ترکیه (ترکیش ایرویز) پروازهای خود را به کشورهای چین، ایران، عراق، ایتالیا، کره جنوبی و نخجوان تا اول آوریل (23 روز دیگر) متوقف کرده است، البته ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس ترکیه منتشرکنندگان خبر جعلی درباره کرونا را تحویل دستگاه قضا می دهد

پلیس ترکیه منتشرکنندگان خبر جعلی درباره کرونا را تحویل دستگاه قضا می دهد