مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-08بين الملل

کاخ سلطنتی مالزی اتهام کودتای سلطنتی در انتصاب نخست وزیر را رد کرد


کاخ سلطنتی مالزی امروز، یکشنبه اتهام کودتای سلطنتی برای انتصاب نخست وزیر پس از استعفای ماهاتیر محمد را رد و اظهار کرد، پادشاه این کشور از قدرت اختیاری خود بر مبنای قانون اساسی این کشور استفاده کرده است.

- کاخ سلطنتی مالزی اتهام "کودتای سلطنتی" در انتصاب نخست وزیر را رد کرد کاخ سلطنتی مالزی امروز، یکشنبه اتهام "کودتای سلطنتی" برای انتصاب نخست وزیر پس از استعفای ماهاتیر محمد را رد و اظهار کرد، پادشاه این کشور از قدرت اختیاری خود بر مبنای قانون اساسی این کشور استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاخ سلطنتی مالزی در واکنش به سرمقاله روزنامه گاردین که سلطان عبدالله سلطان، پادشاه مالزی را به ابطال نتایج یک انتخابات دموکراتیک با انتصاب محی الدین یاسین به عنوان نخست وزیر این کشور متهم کرده بود، اظهار کرد، پادشاه این کشور پیش از اتخاذ این تصمیم با قانونگذاران و رهبران احزاب سیاسی گوناگون مالزی دیدار کرده و سپس به این نتیجه رسیده که محی الدین یاسین فردی است که برای رهبری اکثریت در پارلمان مناسب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، کاخ سلطنتی مالزی در این بیانیه آورده است: تنها پس از مشورت های جامع و صریح در تطابق کامل با قانون اساسی فدرال بود که پادشاه از حکم خود برای انتصاب نخست وزیر جدید طبق قانون اساسی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سلطنتی مالزی اتهام کودتای سلطنتی در انتصاب نخست وزیر را رد کرد

کاخ سلطنتی مالزی اتهام کودتای سلطنتی در انتصاب نخست وزیر را رد کرد